26 nov. 2009

Award gekregen


Wauw, mijn eerste award gekregen van Renata.
Heel erg bedankt. Zag dat ik nu 7 dingen over mijzelf moet vertellen en hem dan door moet geven.
Zeven dingen over mezelf.

1 Ik begin altijd heel enthousiast aan een nieuw `project`, om er 10 minuten later achter te komen dat ik geen inspiratie heb.

2 Het liefst ga ik dan naar een winkel, die ik helaas niet in de buurt heb, om nieuwe spullen te kopen.

3 Eenmaal thuisgekomen, velen euro`s armer, en nog steeds geen inspiratie.

4 Eindelijk inspiratie maar helaas meestal geen tijd meer om het te maken.

5 En zo kan het gebeuren dat er iets dagen zo niet weken op tafel ligt voordat het af is.

6 Vaak als het eindelijk af is ben ik nog niet tevreden met het resultaat maar laat het toch maar zo.

7 Al het bovenstaande gebeurt meestal met scrappen.

Nou, dat waren 7 dingen over mij die jullie nog niet weten. Het scheelt dat niemand me nog kent dus was het redelijk makkelijk.

Omdat ik net begonnen ben met m`n blog ga ik nog even kijken naar wie ik hem doorstuur.

Renata, heel erg bedankt voor mijn eerste award.

Geen opmerkingen: