4 mrt. 2010

Canvas


Na een lange tijd te hebben stilgezeten op creatief gebied, vandaag eindelijk eens de tijd genomen om weer wat te doen. Had afgelopen zaterdag de scrapkit waar ik lid van ben gekregen en na het openen van de doos begon het gelijk te kriebelen. Er zaten zulke leuke dingen in. Nu moest ik alleen nog geschikte foto`s er bij zoeken. Dat was gelukkig niet zo moeilijk.
Mijn jongste zoon was afgelopen zomer logeren. Tijdens dit logeerpartijtje was hij ook jarig, werd 6 jaar. Omdat we zijn verjaardag al hadden gevierd en hij heel graag wilde logeren waren wij niet aanwezig bij zijn verjaardag. Dat maakte hem helemaal niks uit. En hij werd toch nog verwend met een verjaardags boterham met kaarsje en ballonnen.

De layout is gemaakt op canvas wat ik eigenlijk nooit doe, maar omdat in de kit alle spullen zaten die ik nodig had was het leuk om eens te proberen. Nu ik eindelijk weer eens wat gedaan heb krijg ik er echt weer zin in. Helaas geen tijd meer en ooohhh wat zou ik toch graag een werkkamertje willen hebben zodat ik kan laten liggen als ik moet stoppen.

Geen opmerkingen: