29 apr. 2010

Magic dots


Ja, ben gezwicht. Zag in de winkel magic dots liggen en dacht, waarom niet. Moest wel even op internet zoeken hoe je het allemaal moest doen maar daar helpt de website van Nellie Snellen goed bij. Heb echter wel een andere (dikkere) prikpen gebruikt. Met de gaatjes van de prikpen die ik erbij had gekocht krijg ik ze er echt niet doorheen zonder mijn papier te beschadigen, en de dots bogen om en werden daardoor onbruikbaar. Weet niet of ik de enige ben met dit probleem, maar wekte wel enige irritatie op. Met de andere prikpen ging het een stuk beter, en vind ik het nu wel heel leuk. Het stempeltje is weer van Piggy`s.
De bloemetjes zijn van oorsprong wit en heb ik gekleurd met copic. Ze zijn daar absoluut niet geschikt voor maar wilde ze toch een kleurtje geven.
Binnenkort nog wat magic dots aanschaffen, heb nu alleen blauwe aangeschaft om te proberen en daar heb ik nu natuurlijk weer spijt van.

5 opmerkingen:

regina zei

hoi

wat een schatje!!!

gr regina

Crissy Armstrong zei

Oh this is so cute!

Hetty zei

Wat een super gaaf kaartje en wat leuk zo met die magic dots

gr hetty

Christa's blog zei

Een mooi kaartje !
Dit is het leuke aan de verschillende blogs, we leren gewoon van elkaar.
Ik ben je volger geworden.
grtjes
Christa

Christa's blog zei

Pauline,
Ik vind het fijn dat je mee doet met mijn candy.
Nog veel succes met het kaartjes maken.
grtjes
Christa