7 mei 2010

Easel kaart voor copic candy


Zag vandaag bij gek op copic dat ze een hele leuke candy hebben. Aan de hand van een opgegeven sketch moet je een kaart maken met eigen invulling, en dan kan je starter set copic sketch markers winnen. Nou, gauw aan de slag gegaan natuurlijk. Voor het eerst een easel kaart gemaakt. Dacht dat dat lastig zou zijn, ,maar dat is het helemaal niet, hi, hi.
Ben er best trots op en nu maar hopen dat ik win. Moet ik wel tot 28 mei wachten op de uitslag.
(De foto is wat klein, komt omdat het veel moeite was om hem te uploaden).

3 opmerkingen:

Hetty zei

Hij is super leuk geworden ik moet er nog aan gaan beginnen

gr hetty

regina zei

hoi

erg mooi kaartje!!

gr regina

Tamara zei

Hoi Pauline
wat leuk dat je mijn blog volgt!
Ik vind je kaartje voor de Copic challange erg mooi geworden, ik ben er nog aan bezig....
Groetjes Tamara