27 mei 2010

Eindelijk





Twee jaar geleden zijn mijn man en ik (eindelijk) getrouwd.We hebben het heel simpel gehouden, alleen de kinderen , getuigen en `fotograaf`. Nou was ik heel lang geleden al een keer begonnen met scrappen van de foto`s omdat ik graag een album ervan wil maken. Ik was toen niet verder gekomen dan 1 pagina met het bruidsboeket daarna bleef alles blanco. Dit kwam eigenlijk omdat ik geen geschikt papier kon vinden totdat ik gister door mijn scrapkits die ik elke maand krijg aan het spitten was voor papier voor een kaartje. Kwam papier tegen dat redelijk neutraal was en dacht daar kan ik wel wat mee. Heb gelijk een tweede pagina gemaakt, was eigenlijk de bedoeling 1 pagina met drie foto`s maar het album heeft niet de standaard afmetingen. Het is allemaal wat roze en rood maar vind het resultaat wel leuk geworden.

7 opmerkingen:

regina zei

hoi

wow heel erg mooi!!!

heel mooi gemaakt!!!

gr regina

Hetty zei

Way heb je dit super mooi gedaan
echt een toppie

gr hetty

Anoniem zei

Waar haal je het geduld vandaan?
Maar t ziet er goed uit wat je maakt, en leuk dat je je daarin zo lekker kunt ontspannen.

Groetjes Ellen..

Afke zei

Dag Pauline,
Ze zien er mooi uit, de pagina's, maar ook het bruidspaar! En nu heb je dubbel plezier van zo'n mooie dag toch?
Ik ga je volgen.
Groeten,
Afke

Marley zei

Prachtig gemaakt!! Liefs Marley

Ingrid zei

Prachtig geworden. Leuk om met dierbare foto's bezig te zijn he? Op naar de volgende pagina's!
Hugs Ingrid

Monique Lokhorst zei

Hallo Pauline,

Wat heb je een prachtige pagina's voor je boek gemaakt. Ik vind de kleuren prachtig en de foto's komen zo heel mooi uit. Wat een prachtig bruidspaar zijn jullie!

Veel liefs,
Monique.