23 mei 2010

Nora


Ik had vrijdag nieuwe spullen binnen waar ik met smart op zat te wachten. Had wat stempels, copics en embellishments besteld. Ben dus aan de slag gegaan met Nora on a swing van CC Design om voor de zoveelste gewoon weer wat te oefenen met inkleuren. Had zomaar wat kleuren gepakt en zal je altijd zien dat ik het resultaat echt geweldig vond. Hier moest dus een kaart van worden gemaakt. Ik mijn papier erbij gepakt,had ik dus eigenlijk niks wat er echt bij past wat kleur betreft. Heb dus rustig aan gedaan met design papier en ahtergrond en alles losgelaten op de embellishments. Had bij mijn nieuwe spullen ook candelier garland van Magnolia besteld en dat is echt heel leuk. Dit is het resultaat geworden.

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

Anneke zei

Super mooi kaartje!
Groetjes Anneke