16 mei 2010

Pluk de dag


Vandaag een simpel kaartje gemaakt. Nou ja, simpel, ben er de hele dag mee bezig geweest. Zie op andere blogs altijd hele leuke dingen voorbij komen en dan denk ik, dat is leuk, ga ik ook proberen. Meestal heb ik de materialen niet in huis of niet in de goede kleur. Zoals die roosjes, die vind ik zo leuk. Heb er wel een paar maar weet niet niet hoe ik ze moet bevestigen,er zit zo`n ijzeren stengel aan. Heb gezien dat je ze ook zelf kan maken, maar heb niet zo`n pons die je daarvoor gebruikt. Zo heb ik altijd wel wat.
Voor dit kaartje heb ik dus maar de cricut gebruikt voor de blaadjes achter de bloem. Verder het kaartje rustig gehouden, had ook niet zoveel inspiratie verder. Nou ja, genoeg inspiratie maar dan vond ik het uiteindelijk toch niet leuk. Ben dus flink aan het uitsnijden, knippen en uitproberen gegaan en uiteidelijk is dit het resultaat, simpel.

3 opmerkingen:

Hetty zei

Nou ik vind het wel een heel mooi
kaartje geworden

gr hetty

Arina zei

erg mooi kaartje hoor.
ik ben je ook maar gaan volgen.

groetjes arina

Jol@nd@ zei

Bedankt dat je volger op mijn blog bent geworden. Je maakt erg mooie kaartjes!

Groetjes Jolanda