5 apr. 2011

Pagina 5

Nummer 5 alweer. Moet zeggen dat hij wel al en paar dagen op tafel heeft gelegen, en vandaag dacht ik, nu afmaken anders wordt het niks meer.Begin nu wel een beetje door materiaal heen te raken wat goed bij dit onderwerp past maar dat zie ik later wel weer.Vind het moeilijk om geschikt papier te vinden hiervoor. Je hebt wel veel papier in het thema trouwen maar dat vind ik vaak met de kleur niet passen. Gauw op zoek naar geschikt papier dus.
Zie dat de foto niet zo goed is, een beetje flets waardoor er wat dingen wegvallen. Op het papier van de circel staat een tekst lichtgedrukt maar het lijkt nu helemaal wit.

2 opmerkingen:

regina zei

hoi

schitterende lo!

gr regina

martina's kaartjes zei

hoi pauline ! leuk dat je volger geworden bent bij mij, vind het dan ook maar netjes even een kijkje te komen nemen bij jou.
ik ben dan ook maar ineens volger bij jou geworden. Leuke dingen maak je hier,
groetjes en tot de volgende,
martina
x