11 apr. 2011

Taart eten

Deze layout gemaakt van foto`s van de zevende verjaardag van mijn jongste zoon, vorig jaar zomer. We waren op vakantie in Frankrijk en hadden lekker gebakjes gekocht. Hij had al een tijdje een losse tand en toen zijn gebakje op was, was zijn tand ook ineens weg. We hebben nog gezocht maar niks gevonden, dus is er natuurlijk nog maar 1 plek waar hij kan zijn. Helaas, deze gaat niet in het tandendoosje. Gelukkig heeft hij er geen last van gehad.

Alle materialen die ik gebruikt heb komen uit mijn maandelijkse scrapkit waar ik lid van ben bij Akkefietje. Het grote voordeel ervan is dat alle spullen van hetzelfde merk en uit dezelfde lijn komen, in dit geval van Little Yellow Bicycle. Ik vond het papier echt leuk en wilde er meteen mee aan de slag. Maar ja, ik blijf een jongens pagina moeilijk vinden en zo ook deze. Heb altijd hele grote plannen maar het komt er nooit uit of niet zoals ik het wil. Dat was nu ook weer het geval, hoewel het papier heel leuk is had ik wel dat veel dingen wegvallen tegen de achtergrond. Dan moet je weer improviseren en dan wordt het niet zoals je wil, maar ja, hij krijgt wel een plaatsje in mijn album.

3 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Pauline,
Superleuk gedaan! En wat een grappig verhaal, ik moet zeggen dat ik nog kindjes ken waarbij een tandje in het buikje terecht kwam!
Typisch voor die leeftijd zeker?
Liefs
Christine

Christa's blog zei

:D Hallo Pauline, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Mooi gedaan en Gefeliciteerd dat je de candy bij Lisandia gewonnen hebt. Leuk hé.
Succes verder met je blog !
Liefs
Christa

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Pauline,
Gefeliciteerd met je Candy.
Je foto's op de lay-out zijn erg leuk. Vooral dat hij zo over zijn bril heen kijkt. Grappig die cijfers erboven en omcirkeld.
Dan je verhaal erbij!
Gezellige zondag.
Groetjes LIda