5 jul. 2011

Kaartje voor de juf

Nou lijkt het of ik heel hard gewerkt heb vandaag maar dat is niet zo. Het vorige kaartje heb ik vrijdagmiddag gauw afgemaakt en op de foto gezet want hij was voor mijn zus waar ik die avond heen ging. Hij moest dus echt snel af zijn.
Dit kaartje is voor één van de juffen van mijn jongste zoon. De kinderen moeten hier nog bijna drie weken naar school en vandaag over twee weken hebben we afsluiting van het jaar. Omdat ik dit jaar klassemoeder was in die klas wilde ik toch een mooi kaartje voor de juffen om een fijne vakantie te wensen. Zeker na de brand aan het begin van het schooljaar en de nasleep daarvan verdienen ze dat wel. Dit is dus de eerste, nou hoop ik nog een tweede te maken de komende twee weken.

De kwaliteit van de foto is nu beter heb ook maar even een ander toestel gebruikt. Hj komt alleen erg geel over.

1 opmerking:

regina zei

een prachtig kaartje!

erg leuk gemakt!

gr regina