5 jul. 2011

Nieuw kaartje

Eindelijk weer eens een kaartje. Ik heb in de tussentijd wel wat dingen gemaakt, of geprobeerd, maar omdat ik wat nieuwe dingen aan het uitproberen ben en toch weer gebrek aan tijd en ruimte eindigte het vaak in frustratie en uiteindelijk niks.
Dit kaartje heeft echt weken op mijn bureau gelegen om afgemaakt te worden. De afdruk en het kaartje zelf waren allang klaar maar de aankleding kostte wat meer moeite. Ik heb de bloemenponsen van Joy waarmee je zelf roosjes, lelies e.d kan maken en die wilde ik natuurlijk gebruiken voor dit kaartje. Ik dus met youtube erbij alles stap voor stap gedaan maar ik ben echt een kluns wat dat betreft. Mijn reultaat is echt anders dan dat van het filmpje en het voorbeeld. Heel frustrerend want die van hun vind ik echt mooi en de mijne valt alweer uit elkaar als ik het laatste blaadje bevestig. Heel vaak oefenen dus. Nou waren mijn kinderen een zaterdag bij oma dus de hele dag aan het prutsen geweest. Nog steeds niet helemaal gelukt maar het lijkt op een bloem en dat kaartje moest echt af.
De kwaliteit van de foto is ook niet geweldig, soms zit alles tegen, hi, hi.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

ach, ik heb nog ingekleurde plaatjes liggen van tijdens de herfstvakantie..... geen nood, alles krijgt met de tijd wel een plekje. leuke kaart trouwens !
groetjes, martina
x