30 jul. 2012

Terug

Na ruim een jaar echt niks gedaan te hebben op het gebied van scrappen en kaarten maken, hoop ik nu weer wat actiever te worden. De reden dat ik zo lang niks gedaan heb is het probleem waar ik altijd tegenaan liep, ruimtegebrek. Ik heb een (eigen) hoekje beneden in de open keuken, maar lange tijd deelde ik dit met spullen van de kinderen en spullen die geen vaste plek hadden dus maar even bij mijn spullen gelegd werden. Het gevolg was dat alles ddor elkaar lag en er bij mijn spullen geen orde meer was. Nu hebben we een paar weken geleden de huiskamer voorzien van nieuwe meubels en heb ik zelf nieuwe meubels voor `mijn` hoekje gekocht, die dit weekend in elkaar zijn gezet. Lang leve Ikea. Alles heeft nu een vast plek en ik kan nu pakken wat ik nodig heb zonder eerst een hele kast te moeten verbouwen of in een bak moet zoeken. Was verrast te zien dat ik toch wat volgers erbij heb gekregen in het afgelopen jaar. Ik heb ook wel regelmatig gekeken bij jullie en dan begon het te kriebelen maar kon me er niet toe zetten om te beginnen. Moet ook weer even wennen aan blogger, ze hebben blijkbaar het een en ander verandert. Dit allemaal uitgelegt te hebben nu mijn kaart. Dit stempeltje had ik vorig jaar dus al ingekleurd, heel dom want het is toch handiger om eerst papier bij elkaar te zoeken en dan te kleuren. Moest dus even flink zoeken. Vond het echt weer leuk om te puzzelen en te combineren en soms met handen in het haar omdat ik niet wist hoe ik verder moest. Een probleem waar ik altijd tegen aan loop is het bevestigen van bloemen met steeltjes. Heb nu weer een gaatje in de kaart gemaakt en de steeltjes daar doorheen gedaan en vastgeplakt. De kaart wordt daar heel dik door op dat punt. Heb ook wel eens 3D lijm gebruikt maar dat blijft nooit zitten. Als iemand een tip heeft graag. Heb dit kaartje in 1 dag gemaakt wat een unicum is voor mij, omdat ik dus altijd veel tijd kwijt was aan spullen bij elkaar zoeken. Ik hoop nu weer vaker wat te posten.
De foto is gemaakt met mijn telefoon, dus kwaliteit is niet best.

2 opmerkingen:

Christine zei

Leuk je terug te zien in blogland Pauline! Hopelijk lukt het nu wat beter met je eigen hoekje daar. Je kaartje mag er zijn hoor! Heel leuk gedaan!
Liefs
Christine

Marjan zei

Hoi Pauline,

Leuk dat je volger geworden bent op mijn blog. Ik ben maar meteen ook jouw volger geworden.
Fijn dat je nu weer wat inspiratie (en ruimte) hebt gekregen om aan de knutsel te gaan. Want je hebt in het verleden heel mooie dingen gemaakt. Dus ik kijk al weer uit naar je volgende blogpost.

Groetjes, Marjan